«Ant | Urm»
Romani 4:3 GILLCMHCMH+28026
VDC Căci ce zice Scriptura? „Avraam a crezut pe Dumnezeu, și aceasta i s-a socotit ca neprihănire.”
Romani 4:4 GILLCMHCMH+28027
VDC Însă, celui ce lucrează, plata cuvenită lui i se socotește nu ca un har, ci ca ceva datorat;
Romani 4:5 GILLCMHCMH+28028
VDC pe când celui ce nu lucrează, ci crede în Cel ce socotește pe păcătos neprihănit, credința pe care o are el îi este socotită ca neprihănire.
Romani 4:6 GILLCMHCMH+28029
VDC Tot astfel și David numește fericit pe omul acela pe care Dumnezeu, fără fapte, îl socotește neprihănit.
Romani 4:7 GILLCMHCMH+28030
VDC „Ferice”, zice el, „de aceia ale căror fărădelegi sunt iertate și ale căror păcate sunt acoperite!
Romani 4:8 GILLCMHCMH+28031
VDC Ferice de omul căruia nu-i ține Domnul în seamă păcatul!”
Romani 4:9 GILLCMHCMH+28032
VDC Fericirea aceasta este numai pentru cei tăiați împrejur sau și pentru cei netăiați împrejur? Căci zicem că lui Avraam credința „i-a fost socotită ca neprihănire”.
Romani 4:10 GILLCMHCMH+28033
VDC Dar cum i-a fost socotită? După sau înainte de tăierea lui împrejur? Nu când era tăiat împrejur, ci când era netăiat împrejur.
Romani 4:11 GILLCMHCMH+28034
VDC Apoi, a primit ca semn tăierea împrejur, ca o pecete a acelei neprihăniri pe care o căpătase prin credință când era netăiat împrejur. Și aceasta, pentru ca să fie tatăl tuturor celor care cred, măcar că nu sunt tăiați împrejur; ca, adică, să li se socotească și lor neprihănirea aceasta
Romani 4:12 GILLCMHCMH+28035
VDC și pentru ca să fie și tatăl celor tăiați împrejur, adică al acelora care nu numai că sunt tăiați împrejur, dar și calcă pe urmele credinței aceleia pe care o avea tatăl nostru Avraam când nu era tăiat împrejur.
«Ant | Urm»